كليـــة الحــب جـامعـــة الـرومـانسيـــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

لو كان الحب كلمات تكتب لانهيت اقلامى ولكن الحب ارواح توهب فتكفيك روحى

كلام مان القلب منسياش الحزين وجبلاكم الجديد جدن احل اغني نزلات لي سنت 2009 اسمع ويريت الردود يجماع علشان لو معجبتش حاد هخالي المشرف يمسحه

كاتب الموضوعرسالة
zezo

بطاقة الشخصية
الأعـــضــاء:

كلام مان القلب منسياش الحزين وجبلاكم الجديد جدن احل اغني نزلات لي سنت 2009 اسمع ويريت الردود يجماع علشان لو معجبتش حاد هخالي المشرف يمسحه Empty
مُساهمةموضوع: كلام مان القلب منسياش الحزين وجبلاكم الجديد جدن احل اغني نزلات لي سنت 2009 اسمع ويريت الردود يجماع علشان لو معجبتش حاد هخالي المشرف يمسحه   كلام مان القلب منسياش الحزين وجبلاكم الجديد جدن احل اغني نزلات لي سنت 2009 اسمع ويريت الردود يجماع علشان لو معجبتش حاد هخالي المشرف يمسحه Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 07, 2008 7:50 am

center]اغنيه حزينه مووووووووووووت
من نور السويسى وبس
يلا حمل وقلى رائيك
الوداع
حمل من هنا
[/center][/center]

--------------------

كلام مان القلب منسياش الحزين وجبلاكم الجديد جدن احل اغني نزلات لي سنت 2009 اسمع ويريت الردود يجماع علشان لو معجبتش حاد هخالي المشرف يمسحه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-